Still ruined

Åh bloggen är fortfarande förstörd, hade glömt det!
Hela meningen var för att centrera mobilinläggen, men men.
Idag var jag i Skäris med Johanna, vi båda möttes av regnet, missade bussen,
och väntade på nästa hos mig. vi gick runt i butikerna, hon köpte sig tjocka tröjor.
Vi delade på en stooooor tallrik thaimat från Pong.
Satt och pratade bort tiden efter maten, det finns verkligen ingen tyst minut, bara när vi fastnar för kläder.
Skyndade oss till bussen, men Ellan ringde och ville ha sällis på solariet, så vi tog tåget dit.
Fick skjuts hem av Alex så vi slap regnet, så skönt!
Andreas plockade upp mig, vi åkte också till Skärholmen, han skulle köpte air max,
men blev arg på mig för att jag tyckte de var fula haha..
Var hos honom ett tag, sen köpte vi färdigrätter och nudlar på City gross, och gottade oss med det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0