The kids are alright

Glömde berätta att jag skickade in en ny högskolansökan i söndags, får se hur det går.
Igår ringde de in mig 7:10 och jag skulle befinna mig i Aspudden 8.
Jobbade med barnen på dagiset igår, det var så kul, dagen gick så snabbt, och fick mycket gjort!
Vi lekte utomhus, bytte blöja men ingen hade skitit på sig, tur!!
Det är så roligt att leka med barnen på lilla avdelningen, dem är så enkla att roa,
men idag har jag värk i hela kroppen efter all lek haha.
Skönt med lite klirr i kassan.
Träffade Andreas på kvällen, såg på Soa och massa TV program, samma sak idag.
Köpte doritos och salsa i centrum, träffade på några vänner en stund.
Nu ska jag sova i min sköna säng som ropar efter mig!
Trött tjej alldeles nyss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0