This is the good life

Hey!
Har knappt suttit vid datan sen i torsdags.
I Fredags så kom Johanna och förgyllde min morgon.
Vi såg på Grey's, pratade om något som gjorde oss lagom arga, åt lunch.
Andreas hämtade upp mig vid 2 och vi åkte till Vällingby för att hämta något han glömt.
Tog oss 1 & en halv timme med bil!! Jäkla trafik.
Vi var hos honom, tog en dusch, fixade håret, åt godaste oxfilé grytan
och såg på matchen och idol med cola och ostbågar.
Igår åkte vi till hans kusin i solna som fyllde år, det bjöds på en supergod soppa,
kex & ost, och den godaste cheesecaken jag ätit!
Sen satt vi alla i vardagsrummet, drack lite mousserande och såg på TV.
Jag och Andreas åkte och såg på bio i Heron vid 9.
Det blev Abduction, Taylor Lautners nya, den var inte wow bra, men helt okej.
Åkte hem till honom och såg på Transformers och myste.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0