Weekends

HEY.
I lördags skulle jag och Andreas ut och promenera i vädret, men det blev bara lite kort.
Vi gick hem till honom och såg på Vampyrer suger, så jävla B, men sååå rätt!
Sen åkte vi och köpte pommes på donken och chips o dipps på City gross.
Såg på Draktränaren, sen kom Totte och Fille och vi såg på Dodgeball, sen Paranormal 2.
Andreas köpte hem lite thaimat också, men kunde inte äta under läskiga scener!!
När killarna gick kom Johanna & Alex, och vi såg på 17 again och lite av Yroll innan vi somnade.
En riktig filmdag kan man säga.
Igår så tog jag det mest lugnt, städade och vilade,
på kvällen köttade jag och Andreas Soa.
Idag har jag jobbat sen halv 8 så jag är lagom trött, men hoppas jag får jobba mer snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0