Been gone all day, and all night

Hej!
Har inte suttit vid datan något på hela helgen.
I torsdags käkade jag och Andreas kycklingvingar och pommes, låg döda i soffan och såg på Trubbel i paradiset. Vi åkte och handlade lite saker, han hade världens sug efter Coco pops efter att jag nämnt dem. Såg på Dumpad och skrattade som bara den.
Fredag : Städade rummet, dammsög huset, duschade, fixade mig, morbror och kusin kom på besök, satt och pratade ett tag. Gick hem till Alex där Johanna, Totte, Dennis var, sen kom Jens, Andreas, Adde, hans tjej och Felix. Jag och Johanna drog hem till mig för att hämta dricka, och blev bjudna på en mumsig cheesecake! Därefter gick vi hem till henne, med Dennis som sällskap som skulle "stressa" henne. Han låg i hennes säng och ville inte därifrån haha. Vi åkte till Hellströms alla, jag och johannis svepte i oss godaste jordgubbscidern, sen blev det Ojojoj. Matte och Sulle var där och köpte flera helrör till alla, vi drack, dansade loss, skrattade åt jättefulla Fille och hade en grym kväll. Felix fick åka med herr polis och sova där, hittade honom sittandes på marken med handklovar hahah.

Lördag : Åkte och åt lunch med Andreas i solen, sen hem till honom och slöade en stund. Därefter till Paneng gai med Leo, Totte och några andra. På kvällen drog jag, Andreas, Leo, Totte och Fille till stan, det blev Hellströms igen, med en galet full Leo. Skrattade åt honom, pratade lite om allt, åt på Burger King, sen släpte Andreas av dom i Gamla Stan och vi åkte hem. Så jäääääävla skönt att åka bil, Andreas ska vara nykter for life!
302296_1724427289064_1789841098_1125266_2306896_n_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0