Better by the day

Hey!
Dagen har varit bra, med en lite enkel hjärtinfarkt.
Tog det lugnt hela morgonen, såg på TV, åt soppa, duschade och mådde mycket bättre efter.
Slängde ut en säck med kläder till de mindre lottade.
Mamma kom hem nästan stum med ett polisbrev med mitt namn på.
Det var då jag fick en mini hjärtinfarkt, tänkte på vad jag kunnat gjort för dumt?
Men sen kom jag på att jag äntligen fick mitt utdrag ur belastningsregistret,
och mammsen ska fixa en intervju till mig i veckan, yey!
Såg på 102 dalmatiner, sen åkte jag och Andreas till City Gross och handlade.
Jag var sugen på Kesella, men det var inte så gott som jag trodde att det var..
Vi låg och tittade på TV, tittade genom hans utbildning som han kommer klara så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0