It's not autumn yet

Hey.
Happy day, åkte till Skärholmen med Johanna, fixade alla hennes bilder från Turkiet, tog en stund kan jag säga, träffade på några kända ansikten där. Sen åkte vi till Sätra och sa hej till killarna som lekte med steffi på ängen utanför mig. Vi satt ute på min altan i kanske 2 timmar och njöt av solen och pratade om allt. När våra magar kurrade så hämtade Andreas upp oss och vi köpte mat på Paneng gai. Vi fick vänta i 40 min men det är en annan saga! Skjutsade hem Johanna och sen åkte vi hem till Andreas och glufsade i oss maten. Jag tog verkligen en stark rätt, med chilipasta och vitlök, det brände i halsen och jag kunde inte sluta hosta, fast jag kunde inte sluta äta heller för det var så gott! Vi spenderade hela kvällen till att titta på Sons of anarchy, 4 avsnitt på raken. Det var så sorligt idag så jag kunde inte sluta torka tårar.. Jag rekommenderar serien starkt för alla! Och tjejer, huvudpersonen i serien är Charlie Hunnam, rättare sagt Pete i Green street hooligans, mums :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0