Stendöd

Godmorgon.
Gårdagen var speciell haha..
Var hemma hos Alex och förade, gjorde bort mig lite grann för Alex kusin Lisa.
Vi åkte till diset snabbt, såg Swingfly där! Sen vare en rolig åktur mot staden.
Egentligen skulle vi till Sommar, vi stod i kön i 5-10 min, men den var oändlig, så vi sket i det.
Då vart det istället närmsta stället The Bridge, men Andreas kom inte in i början, och var asförbannad.
De sa att han var för full blabla, men iaf så gick jag och han en promis,
han skulle pissa och då kom det 3 skitskumma killar som var påväg mot honom, men som tur vände tillbaka när de såg att det var många människor som gick förbi.
Vi kom in på stället när vi försökte igen och det var happy days.
Dansade med Johanna & Alex, som är mina eviga partners in crime.
Danne, Jens och Dennis gjorde oss sällskap då & då.
Det var en kul kväll, för när man satt ner så var vi jättemånga, så kunde man sitta & prata.
Jag, Andreas & Bratte köpte med oss mat från Donken, sen tog vi taxi hem.
Idag ska jag på brunch på ett jättekänt ställe med Andreas familj,
vi ska fira hans morbror och mormor, jag är skittrött, vill bara vräka i mig fet mat,
orkar inte klä upp mig, kill me..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0