2 dagar stress

I Torsdags åkte jag till skäris med Maki.

Bussjävlen kom aldrig, men den ska ju såklart komma när man börjar gå.. men som tur var så stötte jag på Rim på vägen och hon räddade mitt liv.

Köpte presenter till paret, sen var det stress hem till Andreas, vi skulle käka gott gott.

Blev kantarell stuvning, och oxfilé med potatisgratäng, matkoma på det också..

På kvällen var jag och Yohanna på Retro och drack med hennes kompisar, de var pricken över i:et på dagen. Igår så var Andreas min hero, skjutsade mig till skäris, köpte present till mamma, såndär make up store kurs. Bakade en hallon/vitchoklad cheesecake, sen ångest över vad jag skulle ha på mig.

Åt lunch med family, sen åkte jag och hämtade Amanies skor, som ni ser där nere.

Var på Yasars bröllop som gick i min gymnasieklass.

Det var så fint alltsammans, tårarna bara rann när de kom in, de passar så bra ihop!

Hade en asrolig kväll med deras roliga danser som vi knappt hängde med på, men det va grymt kul.

Mr Hero kom och hämtade mig och Maki på kvällen sen efter den goda tårtan.

 

 

 



Kommentarer
b

skit fin lokal, vart låg den?

2012-04-16 @ 03:40:29
Anonym

Snäälllaaaa svara måste veta vart lokalen låg, den var jätte fin och behöver skälv en tacksam för svar!!:*

2012-04-16 @ 19:12:29
hasna

Ursäkta segheeten, kollar aldrig kommentarer.

Men det är Mona lisa i Södertälje, ring i god tid om du vill ha den! :)

2012-05-06 @ 22:35:23
URL: http://laazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0