Anatomi on my mind

Hejhejhej!
Gårdagen bjöd på massa anatomi lära, fast hade livs ångest då jag fick chansen att jobba men var tvungen att säga nej för 1 timmes seminarie.. Så jag var lagom arg på världen höhö. Lagade en grymm kyckling gryta med broccoli och chili, sen var jag med Andreas och myste bort kvällen. Denna dag har också bjudit på skola, skratta bort rasterna med Maria, och skynda hem för att vräka i mig mat. Såg sista avsnittet på oc för första gången, seriöst? Kunde de ej gjort de liiiiite sämre? Hela säsong 4 va craaaaap, för er som inte vet så var jag ett galet fan av serien och Adam brody, Rachel bilson och mischa barton när jag var 13 år. Hade en hel vägg med massa posters och bilder, ska försöka hitta en och visa:) babe kom och hämtade mig och vi åt donken helvete... Varför kan man inte vara nyttig när man är 2!? Vi såg på 127 timmar, helt galen film, men så jäkla rätt! kom hem och såg på hemma bäst med mamma som tvingade i mig massa frukt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0