Bowlorama

Heyloo.
Det har varit en helskön helg.
I fredags började dagen med träning, sen hem till Andreas på eftermiddan. Åkte till Årsta och bowlade med honom, Åke, Terese och Gustaf, vi skulle få känn på bowlandet, men coach Åke var på oss som fan med kritik hahah! På kvällen köpte jag och Andreas med oss chips och dipp, såg på tv tills vi båda somnade. Igår var jag med meltem på en låååång promis, gick lite i butikerna i Skärholmen sen promenixa hem igen, plus massa prat på det. Vid 4 åkte jag och Olssons till Kungsholmen, bowlade mot familjen Lindman. Jag va så jääävla dålig men tog ut min ilska på banan som sög. Vi drack några drinkar och försökte i 3 serier men det gick ej vägen. Fick träffa lille Hampus också, mini mini, så söt på sina 6 veckor! Alla 13 drog över till en restaurang i närheten, mio & Co. Tror jag den hette. Käkade och drack massa gott, alla tog typ en fet köttbit, Andreas smakade på sniglar!!! Och jag doppade bröd i snigel sky haha:) vi blev kvar där i några timmar, kom hem vid halv 11, såg på baksmällan och däckade, så slitna gubbar vi är:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0