Johannas skiva

Tisdagen startade med en ny kurs, anatomi, död åt den!

I onsdags mötte jag Johanna och vi drog till Skäris, hon skulle försöka hitta en outfit.

Tur som så hittade hon ett assnyggt linne på Bikbok, sen köpte hon spegelbitar för att ha i ansiktet. Det var så skönt när hon satt och pysslade på mitt ansikte haha :) Sen fixade hon sig och jag lockade hennes hår och var smakråd åt snyggingen!

Åt tacos med familjen, sen var jag med Andreas en stund och checkade hans nya telefon. På kvällen mötte jag Lilljohanna och Emma och förade på Lion Bar, lovade mig själv att inte ta några shots, det blev 3...

Strax innan 11 kom vi till Nype och firade Johannas skiva.

Hon var full som bara den, massa vänner var där, vi dansade och hade en grym kväll.

När vi skulle dra så skjutsade Alex hem mig, Johanna, Tanja och Mariella,

fysatan vad vi sjöng så den skar i halsen haha, hamnade i sängen 3.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0