Rest of it

Igår var jag i kungens kurva i ett strömlöst h&m, haha rätt mysigt att gå omkring i mörkret! Var hos Andreas och åt tacos och segade heeeeela kvällen, tror vi båda var helt slut denna helg, vi såg på pirates of the carribien och halvsov. Idag har jag vart på en släkt träff om man säger så, orkar verkligen inte förklara vad det egentligen är men det rör religionen. Massa god mat som vi vräkte i oss, och jag lekte med älsklings Liam hela tiden haha, han har blivit så söt och gosig, ler, gungar och har sig, tuggade gör många gånger på hans feta fingrar:) åkte till Kungsholmen med hjärtat och gick runt en stund, men jag frös ihjäl så vi satte oss en stund sen drog vi, tvättade bilen i äckel tvätten, hatar den! Jäkla klaustrofobi.. Sen la Andreas upp bilen på blocket, tvingade i oss doritos och mådde bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0