Roadtrip

Lördagen var så himla skum, gick hem till Andreas där Matti och Alex va, dom fixade med bilen, och på en halvtimme bestämmer vi oss för att åka iväg, alla packade, sen drog jag, Andreas och Alex ut på motorvägen, såg halva Sverige på vägen, Jönköping, Vättern, Borås osv. Sjöng med musiken som spelades, och fottade vättern några 2342 ggr, och vittnade en brand. Vid 10 var vi framme vid Göteborg, käkade på bk och åkte runt i vår ovisshet. Vi visste inte var vi skulle sova! Vi åkte ner till varberg och Ullared och sov i bilen (!!!) som gick, men fyfaaan vad vi frös om ansiktet! Vid 8 hörde vi några viska och skratta åt oss, så vi gick upp och det var heeelt Fullt på parkeringen. Vi virrade runt hela förmiddagen där, köpte lite små grejer, 2 kjolar och ett par byxor, sen sminkborstar och accessoarer. Sträckte ut benen i baksätet och lyckades sova i 2 timmar. Kom hem till babe vid halv 7 och kekade mat och tog en välbehövlig dusch!! Johanna, Alex och Matti kom förbi och såg bb, sen åkte vi alla hem. Hade så jäkla kul och skrattade under hela resan, det går inte att förklara men det var så skönt att komma från Stockholm bara. Skrattade så mycket så jag höll på att spy när vi skulle sova, fick klunka i mig massa vatten hahah. Fatta att 3 personer sov i en bil på en parkering. Nog något av det mest spontana och roliga sakerna jag gjort :)

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0