Veckan som varit

Heej you.
Söndagen bestod av plugg, hela måndagen bestod också av plugg i skolbibblan fram till halv 9 typ.. 2 och en halv timmes arbete försvann för att jag inte hade sparat, FMLade 17383 gånger och gjorde om, blev hämtad i segeltorp av min fina! Skickade in arbetet 23.57 haha. Igår var jag och tränade, mådde så jäkla bra för att jag orkade mer:) Bejna kom hem till mig och vi snackade och skrattade åt massa saker. Vid 7 hämtade Andreas mig och vi segade, jag irriterade mest honom haha stackarn som står ut med mig <3 va på dannes skiva med Johanna, Alex, Kevin, Jens, Dennis och fille, träffade på yossef och några andra där med. Han hade skivan på le bon palais, så jäkla steeeek, såg helt kungligt ut. Blev en tidig kväll, "försov" mig till skolan idag, och hade kurs utvärdering. Maria hjälpte mig med en komplettering, satt i bibblan till halv 6 och skickade in skiten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0