Weekend so far

Har ju långhelg vilket är så jääääkla soft, och har varit grymt hittills, så drar igenom helgen lite kort också. I torsdags var jag och käka millas med min kusin, sen åkte vi till stan och gick runt i timmar! Prat+shopping= sliiiiten! Köpte bara ett linne men testade massa kläder. Så fort jag kom hem så åkte jag hem till Andreas, käka mat, kände mig sååå sjuk, fick ett näsplåster som vidgar näsborrarna men det hjälpte ingenting. Konstigt att vara sjuk så länge, IDAG började det släppa... Aja vi åkte och köpte 1 kg godis i kungens kurva och vräkte i oss framför ice age 3 och fixade instagram yeeey! Igår var det dags för EKG i skolan, ni vet när man har massa sladdar på sig och det skrivs ut papper ur en maskin som man ska läsa av? Det va skitkul att agera patient! Sen vare hlr kurs också. Grillade på Alex gård, satt så bra i magen, men stormen kom när vi åt så vi sprang in till Leo hahah. På kvällen åkte vi till amnesia och drack massa goda drinkar och dansade loss, vi va kanske 15 pers som drev med en full Felix. Donken påvägen hem och en god natts sömn. Idag har jag glassat i solen med en god frulle, vid 12 åkte jag och Andreas till stan. Vi gick runt där solen lyste och köpte glass och satte oss i Kungsan och tittade på fotbollsmatch. Käkade donken ute och sen gick vi runt och turistade. Andreas köpte en döööösnygg gstar jacka i sickla köpkvarter, sen kom jag hem och åt fet grillad mat, nu ligger jag och smälter den:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0