Yesterday

Heejjj.
Gårdagen var lite skum.. Under earth hour var det bara massa mys och skratt, brottades till döden, vilket för min del är när någon kittlas, fyfaaan va jag får ont i magen av allt skratt! Vi åkte till tottes nya crib, på vägen såg vi en mini hare som tappat bort sin mamma, Andreas tvärnitade och jag sprang ut och plockade upp den. Åååh den var så söt, men när vi släppte ut den i skogen så följde den bara efter oss stackarn.. Först fick den stå ensam ute men sen gjorde det ont i hjärtat och jag tog in den, 4 vuxna killar blev som små tjejer och gullade med den:) Hittade mamman som sprang oroligt, när Johanna kom släppte vi ut den och gick till Dennis, sen till Alex där vi spenderade kvällen åt att dricka, lyssna på gammal musik och skratta åt en förstörd Danne. Lite tråkigt slut dock men hoppas det löst sig nu! Idag har jag baaaara pluggat, snart klar!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0