Jeeee

Fredag 27/7: vaknade hos Andreas, låg ute och solade, sen fixade vi godaste lunchen ever och vräkte i oss! Åkte hem och bytte om sen var det att åka till slagsta med brodern och några kusiner för att paddla kajak, fyyyysatan de gör jag aldrig om! Fick sitta och bli helt genomblöt och nerskvätt i början, vi paddlade till Ekerö, på tillbaka vägen bytte vi plats och jag fick paddla i motvind, känns som om vi aldrig kom någon vart helt sjukt! Vi fick oss massa skratt och skvätte ner varandra rejält. Efter hela köret åkte vi till max och käkade, tog blåbärs lyxshake den va grymm! På kvällen mötte jag Andreas, matti, Anna och flera, satte oss i Gömmarn men det var så mycket mygg så vi stack efter solnedgång. Jag och Andreas såg på The dark knight och vart kära i Jokern!! sen vare hem och sova.

Lördag 28/7: Åkte till Malmköping med Alex och Johanna & husvagnen, det var supermysigt!! Vi gick runt på en stor marknad som de hade där, sen käkade vi thai medan vi tittade på när barnen sprang mot godisregn. På eftermiddagen gick vi till husvagnen och körde teknet i timmar, fyfan va roligt det var hahahah! Vi alla tabbade oss och blev galna. Efter några glas alkohol gick vi upp till marknaden igen, jag och Johanna åkte vääärldens läskigaste åkgrej som var uppåner kanske 10 gånger! Killarna var besatta av att spela på vendingmaskiner vettefan vad dom heter på svenska haha. Vi tog ett nattDOPP sen sov vi sött och asbekvämt i husvagnen. På söndagen gick vi runt på marknaden, Andreas vann massa nallar åt mig precis som på film genom att slå ner massa burkar och kasta pil :)

Måndag 30/7: Andreas lurade på mig ett gymkort, fast fick ett rätt billigt för 150 kr i månaden. Skulle hämnta ut det med honom och träna men stog inte med i systemet så jag fick chilla galet i bilen medan han tränade. Sen skyndade vi oss till Heron för att se på The dark knight rises med Jens, Fille, Tomas, Ellan och Timmy. Den var alldeles för Hollywood för min smak, självklart gillade jag vissa händelser, men några hatade jag även.

Tisdag 31/7: Tränade med Andreas, tog i för hårt som jag inte skulle göra, men det fanns en mirakelmaskin för rumpa och baklår hehe. Vi käka gott sen la vi oss och kollade på TV efter.

Onsdag 1/8: Var med Andreas och vräkte i mig ostbågar i 30 min, sen drog jag hem och hängde med kusiner. Vid 9 skjutsade dom mig till Amanie som fylllde år och hade fest. Det var inte min grej, åkte hem vid midnatt och stötte på massa Sätrakompisar som jag pratade med.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0