5 år

Min allra finaste och jag firar 5 år idag.

Finns inte någon människa på jorden som gjort mig så lycklig som du.

Vi har upplevt så mycket och kommer uppleva mer.

Du är min eviga klippa!

 

Dagen bestod av att sätta ihop hans fina present, det var en egen fotobok som jag klistrat och skrivit i. Han tyckte sååå mycket om den, efter massa pussar och kramar åkte vi till Kungsholmen på sittingbull och åt trerätters, chilicheese, köttbit med såser och en brownie till efterrätt. Åkte hem till honom och fick min fina oväntade present som var så fint inslagen <3 Massage tillbehör och ett kvitto som jag kan lösa in massage på :D Kunde inte begärt något annat. En helt perfekt dag med en perfekt människa!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0