Pride och 1 årskalas

Lördag 4/8: Jag och Andreas åkte till staden för vädret var så fint! Vi skulle gå runt på stan med fastnade vid pridefirandet. Vi satt på Hornsgatan och solade, sen käkade vi donken i Slussen, kollade på pridetåget, promenerade längs skeppsbron och tillbaka. Mötte upp Jens, Alex och Kevin, åkte hem. Min kusin Aseel kom hem till oss, som jag hade saknat henne och pratet gick i ett, hon är verkligen galen. På kvällen gick vi hem till Felix och Timmy, såg på Soa, Jag vet vad du gjorde förra sommaren och däckade braaaa. 
             
 
 
                                                       Söndag 5/8: Liam fyllde 1 år!!!! Hela förmidaggen gick åt att städa, jag fick agera barnvakt åt skruttisen och så fick jag och Claudia agera ballongblåsare. När gästerna kom vrääääkte vi i oss mat och sen vart det matkoma ett bra tag. Vi sjöng "ja må han leva" på alla språk vi kunde innan det söta lilla ljuset blåstes ut. Tårtan var såå söt och sjukt god! Vi ungdomar körde volleykick med händerna och såg på OS. Jag var kameraman med deras grymma sony nex 7, vill ha en!! Sorliga jag satt med en sked och åt ur tårtan på kvällen när alla andra pratade OS.... 
Måndag 6/8: Satt ute i varma solen, gymmade med Andreas där jag träffade en tjejkompis helt random, svettiga och glada höhö. Köpte lite powermat, sparrissoppa och egengjorda vitlöksbröd i ugn. Jag och stjärtis retade varandra hela kvällen, sen såg vi på OS. Tisdagen spenderades at home, framkallade bilder, och handlade mat åt mammsen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0