Seeegt

Segt att blogga när det går så länge mellan, fast till mitt försvar sitter jag nästan aldrig vid datan längre, bara phonien:) hmm torsdag 9/8 sist va? Skulle till min kusin Adriana men det sket sig precis när jag skulle kliva på tåget, så jag gick hem till Andreas och sen drog vi till Ikea och köpte lite saker och gottigheter. Fredag 10/8 köpte dricka och mat från Thaien och käka hos Alex. Kvällen bestod av drinklekar! Lördag 11/8 fint väder, gick till babe och solade, sen hade vi första pt lektionen på gymmet, fick lära mig maskinerna efter massa om och men! Matti kom över och vi lagade flied lice med massa grönsaker, det vart grymt gott! Emma och Anna kom över, vi drack lite champagne och vin, körde Uno och pratade hela kvällen, jag och Andreas somnade till scarface och sov så skööönt. På morgonen gjorde vi en blåbärs milkshake, segade hela eftermiddagen sen hämtade min kusin mig och brorsan och åkte på visning. Fin lägenhet men inte rätt för honom. Åkte hem till hans föräldrar och såg deras renoverade hem, åt efterrätt sen hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0