V33

Måndag 13/8, satt ute på altanen och solade och läste, sköööönt! På kvällen åkte jag och killarna och golfade på ranchen, jag tittade bara på men de va rätt nice:) vi gjorde blåbärsmilkshake igen men Andreas spillde blåbär på mina nya jeans och jag fick damp och smetade på lite blåbär på hans byxor med, ååh va arga ansikten de var! Hahaha. Tisdag 14/8 åkte och gymmade med Johanna, vi körde som bara den, fan va mycket enklare det går när man gör det med en vän:) var helt död efter benen var som spaghetti typ. Såg på en sjukt bra film på kvällen, final call hette den, asspännande! Onsdag 15/8 var på promenad till Sätra badet, varmt och asnice, satt och solade där. Stötte på steff och fastnade hos henne i någon timme, vi pratade och dampade, alltid lika kul. Köpte mat på city gross med Andreas sen grillade vi och åt en efterlängtad grilltallrik! Mötte Johanna på kvällen och drog till en bar där liljohanna, Adde och somaya var. Drack goda drinkar sen åkte vi till en gayklubb i Slussen med emilia och basem, dansade till schlagern och hade kul, hamnade inte i sängen förän 5 helt förstörd!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0