Do it for the long term

Vette fan varför jag inte uppdaterat. Men har haft en bra helg, i Lördags var jag hos Andreas en stund,såg på Shes the man, han mådde så dåligt så Johanna plockade upp mig vid 8 för att se på melodifestivalen hos Dennis, skrattade åt en döfull fille som somnade innan 10 och drömde oss bort till varma stränder.. Sen åkte hon och jag hem till henne och såg på Whats your number, svullade & snackade bort kvällen, alltid lika mys:)
I söndags var jag hemma o pluggade, sen kom några kusiner och blev godissugna, så vi drog till centrum o köpte kinder ägg och 3,50 läsk, massa smågodis, dom är 25 o 29 år gamla haha! Bakade toscakaka med mamsen också, mmmm.
Igår mötte jag Andreas efter skolan, åkte och käkade donken, sen åkte jag hem till Johanna för att hjälpa henne med en uppgift. Önskar nästan att jag inte gjorde de för att hon är så sneaky och lyckas göra saker som hon inte får!!!! Vi mötte andra Johanna och gick på en prommis, inte en tyst sekund haha! Var hos mr lonely hela kvällen. Idag har jag vart och redovisat en grupp uppgift, gick awesome för att jag visste va jag snackade om. Köpte med mig proviva, doritos och en liten ros till mitt hjärta, han är lagom magsjuk, så vi har bestämt att skjuta på firandet av denna dag, man får det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0