El taco

Hello!
Gårdagen spenderades med min älskling och det kunde inte varit mysigare.
Åt yakiniku sallad och tittade runt i butiker.
Sen va vi hos honom och var sammanflätade hela kvällen :) <3
Idag så har skolan rullat på, segt när vissa lärare bara rabblar upp saker.
Ska btw vara på gastrokirurgin på min praktik i huddinge, magoperationer!
Vid 6 hämtade Johanna och Alex upp mig, hon körde som ett pro,
hämtade upp Timmy och mötte Ellan i City Gross där vi handlade mat.
Andreas kom också sen, och vi lagade tacoooosss, går alltid hem.
Sen fixade Ellan naglar på Johanna, skitsnyggt, jag är på tur!!
Vi hann se lite på filmen Whats your number innan det var dags för hemgång.
Visst va de jävligt snygga?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0