Helgen i små ord

Hello sunhines:)
Helgen har varit lite av allt, i fredags hämtade jag ut mitt e-tjänstekort med 2 tjejer från klassen, det som skulle ta en halv timme tog typ 2 timmar... Mötte meltem i skäris och åt på millas och pratade, kul o ses:) lagade tacos till middag hos babe, sen gick vi över hem till Emma med Matti och tog några glad vin och kir, gick hem till Andreas igen där Johanna och Alex stod utanför och väntade, vi satt uppe och drack lite mer o pratade, myspys!
I lördags var jag hos Andreas och såg på justin biebers film, tyckte den var otroligt bra. Lagade ihop något av resterna, på kvällen kom Johanna, Dennis, Felix, totte, Robin och Alex och såg på melodifestivalen, sen åkte vi in till stan för att kolla på nattbio, killarna parkerade bilen och missade en viktig detalj. Såg på safe house som va ganska bra, den var spännande. När vi skulle hem så va bilen inlåst i parkeringshuset, kunde inte göra annat än att skratta, sånt är livet för mig! Vi tog tåget hem och kom vid 3, Johanna och Alex och sov med oss, stannade uppe och skulle hitta på något kul, men typ efter en timme somnade alla:( killarna åkte och hämtade bilen vid 8 på morgonen och köpte donken frulle, låg och segade hela hela hela dagen, men till middag lagade jag och babe en otroligt god middag, kyckling i gräddsås med sambal och ajvar med pasta, you gotta love it!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0