Ice ice baby

Hej heeeej!
Idag så har jag ägnat förmiddagen åt plugg, sen så mötte jag hjärtat vid 2 och tog en prommis i solen utan våra vinterjackor!! Känns som man vaknat till liv när våren börjar titta fram:) vi gled på isen på stigarna vid båtvarvet, kom hem till honom och tog bilen till donken för lite glass, plockade med oss Adde och Jens som vi hittade på vägen. Vi käkade, pratade, lyssnade på hur Jens förbannade sig över sitt liv, har bär med sig otur var han än går stackarn! Vi åkte ner till sätra badet och gick på isen, vi va lagom fega, tänka sig att jag vågade gå ut längst haha! De hackade i isen, jag gled runt, vi testade nya träningsanläggningen sen va vi alla trötta och åkte hem. Jag och Andreas fick pong och millas till middag, så gött, sen låg vi och pratade och myste bort kvällen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0