Important people

Helluu! Igår så mötte jag bästa Johanna i skäris och käkade standard lunch, millas! Pratade om massa saker som rörde livet, gick runt i butiker och köpte lite underkläder och sportbh, stackars henne som fick sin första pbot!:( alltid lika mysigt med henne trots att inget på jorden stod rätt till. Hade världens träningsvärk i baklåren, gick som en gorilla, kunde inte räta på benen haha. Var med muppen på kvällen och käka food och såg på TV. Idag så gick skolan fort, skönt. Gymmade, gav mig på skräckmaskinen och mår så jäkla bra över det:) var på överrasknings fest för min kusin Adam som fyllde 30 idag, han anade att något var på gång men inte att feta släkten samlats på restaurang för hans skull, glad var han hela kvällen. Köpte en present för 40 kronor och den tyckte han om mer är bose hörlurarna och Hugo boss plånkan, det är en intern grej som alla klappade åt haha! Jag, suzan och Amani var helt inne i lilla Liam, såå söt:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0