Veckan som varit

Hello.
Har inte uppdaterat sen i tisdags eller?
Aja, hade tenta i onsdags, hängde runt i Andreas hus och städade lite,
väntade in honom, tittade på TV och sen fick jag skjuts till tåget.
Åkte till stan och käkade på BK med Ayan, Camila, Karro och Claudia.
Mini reunion med fina tjejer, inte en enda tyst minut med dom :)
Åkte med killarna sen till donken och citygross och köpte med oss lite gott.
I torsdags var jag på kollo ute på landet med klassen, typ motala.
Hade grupptävlingar, peptalks, gjorde ett spex där vi sjöng Henrik Dorsins - Bögarnas fel.
Åt tacos och marrängswiss, drack och dansade en hel del,
men helt ärligt så var det inte min grej, kändes som klassfest, och många va för fulla.

På fredagen kom jag äntligen hem och gick hem till Andreas och åt middag med familjen.

Det blev svamptoast till förrätt, oxfilé och hasselbackspotatis, och marängswiss.

Smakade såå bra, var så slut i kroppen av resan och sängen av stål på kollot..

Vi låg och såg på TV, sen gick vi hem till Alex och pratade om resor och Johannas skiva.

I Lördags lagade jag världens godaste enchiladas till mig och hjärtat, mmmm!!!

Hann vara med varandra en stund, sen åkte jag och bowlade med kusinerna.

Vann såklart höhö, men det var kul med nötterna, speciellt Chewbacka.

Hem till babe på natten igen och kurade ner oss under täcket :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0