Wasted

Hellu! Lördagen var lite luddig men rolig. Var på h&m med hjärtat och blev bortskämd med lite plagg, visar sen! På kvällen åkte vi och åt på Max, sen till Alex lager en stund och drack, vi fick skjuts till örnsberg, och mötte Johanna och Pelle i stan. Var på crib och drack asgoda drinkar, sen casianas. Vi firade Emma som fyller år idag, grattis! Vi drack cider, vin och shots, ingen bra kombo, jag och Johanna mådde inte så bra i slutet på kvällen, tur att vi har pojkvänner som var räddare i nöden<3 jag var tydligen inte den enklaste att lägga i sängen hahah. Sov så skönt och vi vaknade vid 1 kanske, åt vitlöksbaguetter och såg på tivi, sen drog jag till daisys med Johanna och Alex. På kvällen segade jag bara hos Andreas och hjälpte hans pappa med lite datagrejer. Idag så har jag pluggat och njutit av solen, kom till babe och har käkat chokladpudding och kollat på schimpans program, haha gulliga:) imorn börjar praktiken är dööönervös!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0