2011 #1

Har totalt glömt att göra en årsresume, Johannas blogg påminnde mig om det!
Hmm vet egentligen inte hur jag ska börja?
Förra nyår, som var så nice, käkade middag med vänner, skålade in det nya året,
men lägenheter brann och det var inte kul..
Alla härliga stunder med mina bästa, vintermyskvällarna, bio besöken, promenader,
utgångar, resan, Arboga, Sommarkvällar alla käka på restaurang dagar, alla firanden,
jag är typ gift med er Johanna och Alex, ni är oslagbara!
Skivan, ååååh vilken härlig kväll alltså!
Mucho love till alla fina vänner som kom och förgyllde kvällen, hade såå kul.
Mösspåtagningen! Kan bara blicka tillbaka och njuta, var full, hade störtkul, satt på snaps en hel dag,
det var bara glädje hela dagen. Det är 4 tjejer i klassen som sått ett frö i mitt hjärta förutom Ayan ofc,
Karro, Maki, Becca och Marta, utan er hade skoltiden sugit snigel.
Har så mycket bilder som jag vill dela med mig av, så jag gör 2 inlägg,
första halvan av året kan man definitivt säga att jag mådde bra, och allt var på topp,
vem blir inte glad av våren?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0