A woman's gotta eat

Hey alla glada!
Senaste dagarna har mestadels bestått av mat, hehe. Nej men i onsdags pallrade jag mig hem till min kusin Amani som jag fick väcka, så åt vi dolma och lekte med hunden mishmish. Andreas hämtade mig, vi köpte doritos, sen såg vi på första halvan av filmen Warrior, den verkar jättebra.
Igår så skjutsade hjärtat mig till staden, lämnade tillbaka ett par byxor, sen var vi hemma hos hans syster terese och hennes pojkvän gustav en stund på söder, åååh vilken mysig lägenhet, man tänker på hur man själv skulle velat ha det. Vi åkte hem till Andreas och firade hans mamma hela kvällen, åt smörgåstårta (jag tog en millas) rulltårta, sen körde jag, Andreas, Terese och Gustav monopol, jag kom tvåa, så jäkla stolt! Hade bara dom bruna, sen vattenverket och norra station, word:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0