En bokstavlig sittning

Jag var på den stora sittningen igår, helt sjukt mycket folk!

Vi måste varit över 200 elever, läkare, sjukgymnaster, terapeuter.

De levererade så jäkla bra, killarna på första bilden gjorde om texter i låtar, för roliga!

Vi hade 5 minuter på oss att sätta ihop en koreografi till "beat it" och vårat bord vann :D

Sen skålade vi massa gånger såklart, på bordet, stolarna, under bordet,

bankade sönder bordet, grymt. Tog punchen och dansade med alla möjliga.

Vid 11 drog jag till Casianas där alla mina fina vänner var.

Hann dock dansa i en kvart kanske innan en dum dryg kille gjorde så killarna bråkade..

Jag hamnade på golvet och vettefan hur jag kom upp, Andreas hade 3 (!) vakter på sig?

Var rädd och arg när vi gick därifrån, sa och gjorde lite för mycket,

men Leo hämtade mig, Andreas, Johanna och Alex och somnade skönt i sängen.

Vaknade idag och åt ostbågar, sen mötte vi upp Alex & Leo och åt på Daisys.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0