Hungover

 

Hello people.
Förlåt för mitt förra inlägg, kan inte ta bort det just nu är inne via mobilen. Jag kan dra igenom gårdagen, åkte på sittning som är typ en finare variant av en insparksfest. Fick skjuts av bästa älskling, kom dit och var lagom nervös, hade ju igen aning om vad som väntade mig. Hittade några bekanta ansikten, minglade med ett glas bubbel. Sen skulle vi äta, dom hade gjort det så fint, och maten va muuuuumma!! Fick sjunga tacksånger och massa snapsvisor, stod på stolarna och skålade, och på massa andra sätt, trummade i borden var och varannan minut, hur kul som helst! Bekantade mig såklart med bordsgrannarna, vi tog punchen, sen var det fest. Massa läkare och militärer kom, det kryllade av folk, alla var jätte trevliga, men jag tror att jag pratade alldeles För mycket, har några få minnes luckor som alltid kommer vara obesvarade.. Åkte hem tillsammans med en tjej, blev hämtad av Andreas i axelsberg:)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0