Livet är härligt ibland

De senaste dagarna har varit lite hektiska.

I lördags var jag i skärholmen med min kusin, köpte lite saker,

sen hälsade vi på mormor en lång stund, man brås på henne som bara den!

Kom hem till Andreas, fixade mig, åt ostisar, sen hem till Jens och dricka.

Därefter åkte vi till stan och in till Cassianas, inte så bra ställe, men grym musik hade dom!

Söndagen var lite seg till en början, men sen var den mysig.
Köpte skolböcker oså med hjärtat, och ostbågar, sen myste vi framför världens bästa film
DUMMA MEJ!!!
Älskade alla sekunder av filmen, så söt, rolig och bra :)
I måndags började jag skolan, fick 5 timmars sömn och var piss nervös.
Det gick jätte bra, är redo för studentlivet, men det är lite rörigt.
Vi är 112 personer i samma klass, lite segt att lära känna många haha.
Men det är bra, då passar man in någonstans iaf.
På kvällen var jag med Andreas och åt paneng gai,
sen gick vi till skridskobanan där de andra var.
Jag, Johanna och Jens hade inga, så vi promenerade runt och pratade,
hittade skummt klotter på en kyrka, och sen hyrde johanna, alex, andreas & jag film.
Det blev Water for elephants, vad jag såg av den var bra, men somnade tidigt..

Igår så var jag också i skolan, det gick ganska bra, pratade med fler,
åt smarrig tacopaj, och kände mig pigg och alert.
Var med Andreas på kvällen. Och idag har jag också varit i skolan och stekt!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0