Trött tjej

God kväll!
Även denna dag bjöd på jobb, det var bara att gå ut i snöstormen...
Kom hem och bemöttes av min bror samer som varit bortrest i 3 veckor på nya Guinea. Han berättade i timmar om sin resa, rysningar fick jag gott om. Vilket paradis det måste vara om det inte låter sig påverkas av vårt robot samhälle! Dom snorkla precis vid stora barriärrevet, fiskade tonfisk och svärdfisk, vandrade genom magiska djungel, och sån något jag tyckte var coolt, svarta stränder? Svart mjukt sand mellan tårna som tidigare varit aska från vulkaner. Aja får visa bilder sen. Kusinen kom också, käka asgod middag, kött, potatis och skysås, sen hämta Andreas mig, åkte med Terese och Gustav till kungens kurva och frossade i godis, köpte ett kilo var höhö:) har legat och segat hela kvällen, somnade en timme och vaknade precis, ska hem nu och soooova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0