You cant ignore it

Hej hej.
Har haft ett bra dygn, såg Burlesque i torsdags som va jättebra, liknade filmer från förr, christina spelade otroligt bra. Igår var jag i skolan och disskuterade väldigt mycket med min grupp, progress! Slutade halv 12 och mötte Alex, Johanna och Dennis, vi åkte till paneng gai och köpte mat som satt så bra i magen, sen låg vi och såg på tv hos Johanna. På kvällen var vi hos Jens och körde med andra ord och hade det trevligt, men något gick snett och kvällen slutade inte på ett bra sätt. Men allt blir bättre med tiden! Idag har jag hängt med la familja, ätit god mat, städat. Åkte till kurvan med Andreas, köpte något som kommer underlätta mitt liv, ni får se snart, sen doritos, nu ser vi på oceans 11:)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0