Its better by the day

Onsdagen var solig så jag, Andreas och Matti åkte till blå lagunen på ekerö. Jättefint dock något kallt vatten men så värt att bada där:) vi köpte med oss sallad och jordgubbar, njöt av värmen och stekte på. Vi träffade totte och dem där, även aleksandra och maki, jag träffade flera andra vänner där, helt sjukt vilket sammanträffande! Körde lite fotboll och volleyboll i vattnet, sen droppade andreas mig i stan där jag mötte Claudia. Vi köpte glass och satte oss i Kungsan i en timme eller två och pratade. Såg på Batman begins med andreas på kvällen som var jättebra!

Sov där och på torsdagen drog vi till stan och blev lurad på Kinamat när vi trodde det var Thai! Hämtade ut älskade shm biljetterna i hammarbyshoppen. Vi såg på resten av filmen sen åkte jag och handlade med min bror och hans kompis, dom var inavla på riktigt, det tog en timme att handla...! Därefter åkte jag till heron och mötte några kusiner, vi käkade sen körde vi massa airhockey och andra spelmaskiner. Sen promenerade vi hem till mormor och hälsade på, söta söta Bibi. Gick hem till Hampus där jag hittade ett gäng fyllon, Sarah, Andreas, Matti, Timmy, alex och fille, alla var fulla och glada haha:) när jag fått i mig lite för många jägershots gick jag och Andreas hem och lagade nudlar innan vi sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0