My life is so much better than yours!

Har haft världens bästa vecka!!
Fredag 29/6: Klippte mig hos Toni & Guy, vart helnöjd eftersom de inte klippte för mycket, vilket annars aldrig händer mig! Åkte till Skäris efter till Make up store och hängde med Amanie, och bruden to be. Fick agera springpojke ett tag, tills brodern kom och skjutsade hem bruden till Segeltorp. Där lekte vi med en nyvaken Liam och så satte jag och Claudia på Aseel klänningen, det var ett jääävla jobb vill jag lova! Med alla detaljer som skulle göras om och så, fick för fasen krypa innanför klänningen för att fixa haha. Kul i efterhand:) På kvällen var det bröllop för hela slanten! Började vid 7 i Segeltorp med skumpa och skämtande, sen in till Södertälje efter limmon där man kaosar vägen. Väl inne var det party hela kvällen, glädjen som fanns i salen var underbar. Vi dansade och åt asgod mat och tårta, shottade och såg på sambadansöser. 10 av 10 på kvällen!! Åkte turistbuss hem, jag och mamma fick skjuts till dörren, like a boss!
Lördag 30/6: Slappade hos Andreas nästan hela dagen, kollade på Sanctum, lagade en extrem pastasallad och gick runt på XXL. På kvällen såg jag Snövit med Amanie, den var grym som fan! Gick hem till Emma på födelsedagsfest och partade bort natten, somnade med en full Andreas.
 
Söndag 1/7: Seeeeg jäkla dag, vi åt gårdagens mat till frulle sen bakade vi godaste kladdkaksmuffinsen eveeer, sega och kladdiga. Mötte mamma och Amanie och drog till Segeltorp där alla kusiner var, vi körde maffia, gluffsa i oss vattenmelon, såg matchen, drev med våra mammor, körde kubb, grisen och 839429 böghögar haha :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0