Seeeeg

Hey, har verkligen segat dessa dagar, igår var jag i skäris och uträttade ärenden åt mamma sen lämnade vi henne i segeltorp där herr Liam var. Lekte med honom till sista möjliga minut, får aldrig nog, speciellt inte nu när han börjar gå lite halvt, ni vet när han bara behöver en hand att stödja sig mot? Älskar de!! Pussade mamma hejdå, körde lite volleyboll med några kusiner sen hem och möta Johanna, vi åkte till skäris och tittade runt sen till citygross och handla, hon köpte presenter till sin pappa. Låg hemma och segade, somnade av trötthet, vaknade av att huvet dånade. Några kusiner var här, satt i soffan och pratade elektronik med en av dem och sen gick jag upp till sängen, kollade på massa gamla bilder och blev helt nostalgisk! Idag har jag vart hos Joanna med Claudia och hjälpt henne packa och ta hand om busen Liam, därefter hem till Claudia i segeltorp och sega ute i solen med piggelin. Vi lagade middag sen åkte vi och hyrde film och köpte massa gott, smekmånaden från helvetet tror jag, rätt okej film. Sen var vi allmänt knäppa och petade på varandra innan jag åkte hem, nu ser jag på beuwolf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0