Weeks go by faster than light

Tjolahopp! Har varit lite för sysselsatt för att skriva! I söndags träffade jag min fina som jag inte sett på flera dar, vi handlade millas och åkte till långsjön och åt. Munnarna gick i ett i timmar, fick se på massa bilder, vi åkte till stan och gick runt, sen åkte vi hem till honom och käkade god middag och så på this means war som va rolig:)

Sov där och på måndagen segade vi hela dagen i soffan, på kvällen gick jag hem, mötte lilljohanna och drog till hbj. Vi drack en del och lyssnade på kareoken, sen drog vi med bassem till Viktoria som hade bögkväll, vi älskade det!! Vi dansade och skrattade till stängning.

Min prins kom och räddade min bakfylla på morgonen med en nudelwok till lunch som var extreeem! På kvällen åkte jag och mina syskon hem till morbror i fittja där de bjöd oss på grillat och världens bästa mäktiga efterrätt, lekte med 4 dagar gamla kattungar och pratade med Adriana som jag inte sett på månader. När vi kom hem sov seder här och vi pratade nostalgi.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0