Workie

Hejlooooo, igår var jag på gömmarn med Andreas, Matti, Emma, Sarah, Anna och Hampus. Alla badade förutom jag, hatar Sveriges vatten! Vi åkte till citygross och handlade sen hem till chillbergs och bastade, det var så helvetes varmt jag gav upp efter bara 5 min. Vi drog hem till Hampus när vi var klara, lagade hamburgare med pommes och vräkte i oss mat. Resten av dagen och kvällen körde vi drinklekar och charader, skrattade så tårarna sprutade när killarna skulle förklara sina meningar haha:) idag har jag varit på arbetsintervju, provjobbar nästa vecka! Så jäkla impulsivt jobb haha går inte ens att förklara, får väl försöka göra de nångång :) köpte ett par jeans och fikade med maki, nu är jag Påväg hem för att låsa upp dörren åt min bror haha, tjaaaarå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0