Continue

Tisdag 19/6: Lagade asgod kycklinggryta, spelade basket med Ayan, sen kom Rim & Meltem och gjorde oss sällskap ett bra tag, och vid 10 kom Mary. Vi körde typ fram till midnatt sen hem till Mary och åt nutellamackor och såg på TV. Basket är så saknat!!
Onsdag 20/6: Åkte till Pulsen med min fina och handlade mat, vi grillade hemma hos honom, smakade himmel! På kvällen var jag på Sommar med johannorna och hade det för bra. Vi skrattade bort hela kvällen, drack lite för mycket av det goda och dansade till hipstermusik haha. 
 
Torsdag 21/6: Vaknade helt bakis med återställde mig med lite huskurer. Åkte hem till Claudia och slappade bort dagen. Vi tog igen 4 månaders snack, såg på modern family, och åt. Fick lite smått och gott från Victorias Secret:) Andreas, Johanna och Alex hämtade mig, sen åkte vi till City gross och handlade dricka och mat. Därefter såg jag och Andreas på Project X, väääääärldens bästa film, älskade den, för klockren!
B
 
 
Bästa inbjudningskortet!!
Fredag 22/6: Midsommar! Var hos Alex och firade, vi grillade, käkade, drack, skrattade och matkomade. Vi satt ute hela eftermiddagen, helt underbart väder, hade fan shorts! Spelade lite spel, land stad, och nått thaispel. på kvällen gick vi till Andreas gård, körde lite kubb, och avslutade kvällen på hans uteplats med historier med massa gamla tabbar. En midsommar helt i min smak :)
 
 
Lördag 23/6: Var på Möhippa! Min kusins tjej. Vi åkte hem till dem i Hornstull och överraskade henne. Söp ner henne lite, sen åkte vi mot stan. På spårvagnen satte vi på på henne ögonbindel och hörlurar med hög musik. Sen gick vi in på Grönan och till Spökhuset, tog av ögonbindeln när hon stod brevid en utklädd läskig kille och som hon skrek och hoppade hahahah! Alla skrek som dårar på spökhuset, skitkul! Vi åkte bergochdalbanan och fick höra ett och annat kul av bruden haha!! Vi avslutade med Langos och spel, kommer aldrig någonsin vinna en stor choklad...... Vi åkte till Fruängen, köpte med oss mat, sen hem till Suzanne och vräkte i oss. Kvällen bestod av dricka, massa avslöjanden, lekar och nakenhet. Asbra. Jag, Claudia och Sandra kuuuutade till bussen vid 1 och hann precis, och min prins på häst (bil) kom och räddade mig i skäris! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0