weeko

1 juni: kunde inte sova på hela natten, skrev tentan i skolan som gick skit.

Mötte lil johanna sen åkte vi till Johannas utspring, grattis igen!

Var på flaket några minuter men fick hoppa ner, när jag kom hem var jag så jäääkla frusen låg under täcket och darrade i timmar. På kvällen åkte jag, Andreas, Matti och Jens hem till hennes mottagning och åt och drack massa gott.

2 juni: Riktig bakisdag, åkte med Andreas, matti och jens till skäris och de käka mat, sen köpte vi med oss ostbågar och cola, för att lägga oss i soffan heeeela dagen och se på film efter film.

3 juni : Andreas hade släkten över för att fira honom, vi käkade asgoda kycklingspett med jordnötssås, och myste med hampus. Den jäveln fick massa presentkort att handla för... På kvällen såg vi Big Brother finalen, rätt person vann, inte för att jag hejade på någon iår:P

4 juni: Babe fyllde 20!! Dagen började med feber, övervann den och åkte till skolan och gjorde en komplettering. Arbetet försvann i en halvtimme, ville bara gråta, men den kom tillbaka och jag skickade in.

Plockade med mig presenter till loviedovie och mötte upp honom. Käkade grillade karrén och åt bakelser, han verkar vara superglad över presenterna av mig, för skorna har han haft varje dag sen han fick dom :D

5 juni: vaknade helt genomförkyld och seg som ba den.

Låg hemma och kurerade mig, på kvällen var det Dannes mottagning som gällde, åt god mat och vräkte i oss tårta. Många vänner va där så jag satt och småpratade lite med den ena och den andre.

6 juni: Mötte Alex, Johanna och Andreas klockan 11, de käkade i C sen åkte vi till stan och gick runt i timmar och mil haha. Kevin kom också, Andreas och Johanna fick med sig massa fint för att de är rich bitches. Det var rätt utplockat i butikerna, lika bra så jag inte gör av med massa pengar! Vi gick runt i kungsträdgården och matfestivalen, fanns massa gott och massa skumt att äta.

Slutade med att vi åt på kungshallarna. När vi skulle åka till Djurgården så satte vi oss i spårvagnen, otur som vi hade så spärrades vägen just av så vi fick gå hela vägen dit. Mötte Aleksandra, Fralle och Tanja, gick in på Skansen, såg Panetoz, och gick runt bland djuren. Kom hem vid 10 och såg sista desperate housewives avsnittet, kan inte fatta att de är slut :( !!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0