Life is doing me well

Bra vecka!
I söndags var jag med Andreas. Precis när vi skulle ut på stan och promenera så öste regnet ner! Så det fick bli nachos och salsa och se på massa TV.
Måndag 25/6: vaknade innan 9 för att köpa SHM biljetter, satt i kö i över en timme men fick tag på några till slut. Var med Amanie hela dagen hemma hos henne. Vi käkade, fick höra massa historier om hennes resa till Rhodos, fick världens resabstinens... Fick lite fina presenter och en hel påse av mina kläder haha.
 
Tisdag 26/6: Mötte Sandra i Skäris och åkte hem till henne, åt en grymm lunch, pressade i oss klänningar, skrattade tills vi inte orkade och pratade med tvilling 2 i telefon och var lite nostalgiska. Andreas hämtade mig vid 6 och vi drog hem till honom och lagade middag, vi slappade i tomma hemmet resten av kvällen. Vi bokade även en resa till värmen :D !!
Onsdag 27/6: Lämnade ett paket, mötte Johannorna och köpte massa gott som vi skulle ha till kvällen. Det blev kyckling med sallad och vin, går alltid hem! Vi åkte in mot staden och Sommarn där vi mötte Julia, drack lite smått och pratade massor. Kände mig jättedålig och gick hem vid halv 10, sov hos babe som kurerade mig och som själv mådde illa. Vaknade med ett gott humör idag och hoppade ur säng när Andreas kom hem på lunch, då satt vi ute i solen och åt. Låg ute en stund efter och njöt. Vi åt på Vapiano och tog en för god cheesecake som vi vräkte i oss. Hittade ett häfte fullt med rikskuponger igår utanför Sommar som jag inte kände någon skuld över att jag behöll, eller jo fast maten tar bort det haha. Åkte hem till honom och såg på Toy Story 3 och matchen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0