All weekend long

 

Hello! De senaste dagarna har varit awesome:) i torsdags firade jag och hjärtat en ny månad på grekiska kolgrills baren, maten var supergod, sällskapet var bättre! Vi pratade nonstop om allt som finns att prata om, tog en kaffe o bulle på statoil och myste bort kvällen.
I fredags var jag hemma med mamma som är sjuk, vi lagade piroger, sen träffade jag Andreas. Han åkte och köpte onyttigheter till oss och jag lagade pasta med grym sås till middag! Såg ice age, sen mötte jag Johanna och drog till retro med Julia och hennes 2 kompisar, vi tog några cider och pratade, sen gick vi till lion bar en stund och drack lite till, mötte en full pelle och åkte hem. Gick till Jens för att mata babe med cheese för jag är bäst, sen gick vi till honom och sov som stockar.
Igår så såg vi på gröna milen, sen åkte vi till stan och åt brownie med glass ute, vi va nog lite sega för solen var Påväg ner när vi satt ute haha, fast det var mysigt ändå<3 gick runt i butiker och testade lite vårkläder, sen åkte vi till värtahamnen och hämtade hans föräldrar. Mötte Alex utanför dörren och åkte till citygross för att köpa en köttbit och sallad. Lagade det hos Jens där vi även såg på melodifestivalen, yey loreen! Sen spelade vi draw something hela kvällen hahah geeeks!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0