Dreamer who will achieve it

Har ni nångång känt att ni inte passar in, att magkänslan säger att ni är på fel ställe, vid fel tid. På sistone har jag känt mig så alienerad från detta ställe, denna stad och allt som hör därtill. Det känns så fel. När jag upptäckte att det fanns större städer, andra möjligheter och trevliga människor, så känns det som om jag kvävs här. Har så mycket visioner och så mycket jag vill göra innan jag tar på mig allt vuxet ansvar, det finns så mycket jag vill se och uppleva. Jag har alltid varit en drömmare, men till skillnad från många ska jag uppnå alla drömmar. De är så dumma, onödiga, konstiga och nästan omöjliga, men det är mina, och jag tänker bocka av varenda en. Jag är en väldigt ångerfull människa, som är i behov av kontroll, fast när det väl är dags, så ska jag släppa på tyglarna. Alla kan uppnå det de vill göra, glöm aldrig att drömma stort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0