Just Do it

Hello!
Gårdagen va myyys, åkte till liljeholmskajen med Andreas och satte oss en stund vid vattnet och njöt av solen, sen mötte vi upp Terese och Gustaf och åkte hem, deras moster och mormor kom också. Jag och Andreas stod och lagade alla frasiga våfflor, och alla åt tills det gjorde ont i magen. Vi låg ute i eftermiddagssolen och somnade nästan, sen drog vi till biltvätten, första gången jag nånsin åkte genom en, jätte obehagligt! Vi gick runt i heron ett tag och gurra köpte skor, sen bestämde vi att vi ska till gotland i sommar:) på kvällen låg jag och babe & såg på tv, kände hur jag bara blev sämre och sämre, men drog hem och pluggade, det var en helt perfekt söndag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0