Last night

Hej!
Igår mötte jag upp Karro och en sen maki i skäris efter att jag storstädat. Vi kollade lite i butiker, fick med mig en snygg tunika, sen handlade vi mat och dricka. Åkte till mig och lagade mat, snackade, skrattade åt tabbar som vi gjort i livet, och fick ihop en grym måltid. Det blev kyckling i ugn fylld med feta ost och soltorkade tomater, ris och tzatsiki, och rårörda hallon med glass till efterrätt. Saramaria, Camilla och Claudia kom, vi satte oss kring bordet och vräkte i oss! Gjorde grymt goda drinkar och fixade oss för utgång, iaf jag, Karro, maki och Saris som drog ut. Vi shottade skit äcklig fireball, men det är ju tydligen drickan som är inne just nu.. Vi va på cassi... Drinkluder för kvällen, Karros kusin fixade all dricka till oss haha. Dansade loss 2 timmar i streck, sen tröttnade vi på stället och skulle dra vidare, på vägen stötte vi på några kompisar till Karro, och det slutade med att vi satt kl 3 på en uteservering, av ett café! Hahha. Orkar inte har aldrig fikat på kvällstid, ännumindre nattetid! Fast vi hade det mys med filtarna. Klampade in vid halv 5 med Karro och sov som stockar ända till halv 2.. Käka frulle sen åkte hon hem, då åkte jag hem till Andreas och degade där resten av dan, köpte massa gott och såg på friends with benefits, bra film:) hade en grym kväll med nötterna, även om de har en skruv lös!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0