Likey

Hello.
Torsdagen spenderades med andreas, vi lagade vår goda kyckling i pastasås, lika gott som alltid! Myste ner oss i sängen med b&j resten av kvällen. Igår var jag i skolan och pluggade ett tag, sen käkade jag med Andreas familj, oxfilé slår allt. Åkte till söder med honom och Matti, jag mötte upp maki och drog till kofi för en chai latte, sen kom hennes två tjejkompisar och vi vräkte i oss pannacotta på alberts, sjukt skön kväll! Är dock verkligen ingen fika tjej, var så jäääääkla sugen på att dra ut å dansa! Idag var jag arg på vädergudarna som bestämt sig för att dra ett för tidigt aprilskämt... Åt mammas goda hamburgare sen åkte jag och hjärtat till Nacka forum och strosade. Hittade lite fint, men vi båda har varit lite väl generösa mot oss själva på sistone så vi köpte inget. Men vi åkte till kurvan med solen i facet och musiken på högsta volym, köpte massa chips och godis som vi nu vräkt i oss= ont i magen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0