No weekend at all

Hej! Har haft lite fullt upp hela helgen, i fredags var deg praktik fram till halv 9 sen mötte jag Andreas och vi köpte massa onyttigheter och frossade framför bb. I lördags fick jag börja 9 som var guld, hade en bra sista dag, åkte hem vid 4 och vilade hemma. Blev hämtad av babe, lagade en lagom hälsosam middag, fläskkarre, bea och sallad:) låg och såg på melodifestivalen och suktade efter massa kläder på nätet. Igår så va jag på middag hos the Olssons, chili con carne, sen bakade jag och Andreas en bärpaj, mmmums! Idag har skolan gått bra, tränade också. Så skönt med en mysig helg, behövde samla krafter, för nu ska jag stänga in mig och skriva hemtentan..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0